Pakej kulit gebu, putih sihat, bersih, tegang dan tanpa jerawat dan parut

10 Feb

Elo eberibadi…Tengok pada tajuk..melampau kan??? Tapi itulah hakikatnya….Bukan apa saya nak tunjukkan betapa dan betapa saya sangatlah teruja dengan produk vitamin baru yang sangat 3x meletup ni….!!

Apa dia?? Hah ini dia…Vitamin c Dian’z.

dianz vitaminc

Apa fungsi vitamin ni?
1.Sekarang ni ramai orang berlumba-lumba nak putih kan?? so salah satu fungsi vitamin ini ialah UNTUK MEMUTIHKAN DaN MENGEBUKAN KULIT KESELURuHAN BADAN. best..best!!! buat saya teruja lagi sekali….La..X cayer ker..?? Betul…!! Dah banyak testimoni…nanti nak tunjuk salah satunya….xmampu nak kutip banyak2.Pasni biar saya sendiri jadi testinya…he..he..he..

testomoni dari firash<

2.strong>Selain itu ia juga menghilangkan parut dan tegangkan kulit…hu..hu… xnak cuba ker..pakej baik ni..parut2 lama yang dah macam kawah tu..tak kan nak bior jer kan?? xrugi pun…sangat berbaloi2.

3.Ia berfungsi buang toksin dalam badan..so jerawat akan semakin berkurang dan kulit akan bersih…. so sesapa yang mempunyai masalah jerawat tu jangan segan2 call.sms no 019-9485165.. pasti masalah akan selesai insyaalah…

FUNSGI UTAMA : memutihkan seluruh badan, melembabkan kulit,mencantikkan kulit.,merawat jerawat,jeragat .dan sel kulit mati.

CARA GUNA : 1 biji selepas sarapan.1 biji sebelum tidur. Tablet boleh di isap atau di telan.

Mendapat pengesahan HALAL,bumiputra product/ dari kilang bertaraf GMP,tiada gelatine,

Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16TAHUN KE ATAS,ibu mengandung dan menyusu boleh ambil ♥<a

k lah …tak nak cakap banyak… sesapa nak vitamin ni..hanya rm80 sebotol termasuk postage. sila call-sms-whatsapp 019-9485165.

p>s- Saya ada juga menjual produk emilay dan gluta..nanti sy ceritakan di lain post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: